konserwa1 konserwa1
210
BLOG

Czy mam kłopoty z matmą?

konserwa1 konserwa1 Gospodarka Obserwuj notkę 5

Dzisiaj w programie Czarno na Białym w TVN24 był materiał, który dotyczył OC dla kierowców. Stwierdzono, że musi ono (OC) szybko wzrastać bo sumy wypłat dla ofiar wypadków są coraz większe. Podano przykład, że firmy ubezpieczeniowe w ramach pobranych ubezpieczeń mają 8 miliardów zł. A potem podano, że suma wypłat z tytułu odszkodowań wyniosła 1,6 miliarda. Dla mnie po stronie zysków firm ubezpieczeniowych w dalszym ciągu pozostaje 6,4 miliarda złotych??? Czy to nie zysk? A może mam kłopoty z matmą??? 

konserwa1
O mnie konserwa1

Wiem, że nic nie wiem te dewiza przyświeca mojemu życiu. Ważne jest to szczególnie w pracy naukowo-dydaktycznej. Pokora jest jej istotnym elementem. Jednak lubię prostować pewne mity, które powszechnie panują np. że nie można być katolikiem w życiu zawodowym, że człowiek ma jakikolwiek wpływ na klimat, że nie można prowadzić biznesu bez oszustwa. Moimi idolami są: Władysław Grabski, Eugeniusz Kwiatkowski, Dezydery Chłapowski, Hipolit Cegielski oraz Jan Paweł II

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka